vrijdag 25 november 2016

juf Didem

hoi ik ben Freya en ik doe mijn stukje over juf Didem


juf Didem werkt sinds dit schooljaar op deze school.
Nu doet ze de groep van juf Marjan en van meester Harry.
na de kerstmis zal ze bij ons weggaan want juf Sarina gaat met pensioen en dan gaat juf Marjan bij de kleuters werken en juf Didem de hele week bij de groep van juf Marjan en dat vind ik heel jammer.






Ik heb een interview met haar gedaan:




Hoe oud bent u:  ik ben 22 jaar
Heeft u broers of zussen: ja 2 broers Ã©Ã©n oudere en één jongere
Heeft u huisdieren: nee, maar mijn lievelingsdier is een panda
Bent u tevreden hier op school: ja ik ben erg tevreden en het is heel leuk in de middenbouw en de bovenbouw, de talententuin vind ik erg leuk en er zijn leuke kinderen die me goed helpen
Is het makkelijk om twee groepen te hebben: ja het helpt me om deze school beter te leren kennen en zo leer ik ook meer kinderen kennen
Wat zijn uw hobby's: hardlopen, lezen, tekenen en winkelen
Wat was u vorige school/hoe was het om daar weg te gaan: mijn vorige school was het Spectrum, nou het was wel jammer maar het was niet raar omdat het niet midden in het schooljaar was
Waar bent u geboren/ opgegroeid: Hoorn, mijn basisschool was het Spectrum en mijn middelbare school was het OSG mijn advies was: HAVO en mijn opleiding was op de HVA ( hogere school van Amsterdam)
Welke talen spreekt u: Nederlands, Turks en Engels


  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten