vrijdag 25 november 2016

(lootjes trekken)

Hallo op de Jozefschool trekken we ieder jaar op 14 november lootjes maar wat voor lootjes? Een suprise lootje, op dat lootje staat wat dat kind zijn hobby's zijn en wat hij wil voor sinterklaas. En je moet er een suprise bij maken, maar daar is nu al een bericht over.
Het kind zelf weet zelf niet dat je hem hebt. Op 5 december zijn de suprises al op school, want dan is het het sinterklaas feest.

Maar ik ga het vooral hebben over de lootjes bijvoorbeeld jij heet Bob en ik heet Sjaak. En jij hebt mij als lootje dan weet ik dat niet en dat mag je ook niet vertellen dat je mij hebt. Want anders gaat de hele klas overnieuw lootjes trekken. En je mag niet duurder dan 5 euro vragen. Dus niet denken dat je een Playstation kan vragen. En je mag geen snoep vragen alleen chocolade letter, ik hoop dat je er nu meer over weet


Gr Thomas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten