vrijdag 30 juni 2017

3 jaar in de bovenbouw eefje

Ik ga het vandaag hebben over mijn drie jaar in de bovenbouw.
Laten we beginnen bij het begin: mijn eerste jaar.
Net de middenbouw af en nu naar de bovenbouw.
Het begon voor de vakantie de kennis makings ochtend we gingen allemaal leuke spelletjes  en dat soort leuke dingen doen.
En daarna kwam de vakantie. En was het voor de rest een normaal school jaar. En ik maakte snel vrienden alleen het eind van het jaar gingen we naar een andere klas verhuizen.


In het tweede jaar was ook wel een normaal school jaar. Alleen ik was tijdens het buiten spelen een beetje alleen maar in het laatste jaar veranderde dat.




Laten we dan maar snel beginnen met het laatste jaar groep 8.
Het eerste half jaar was gewoon en normaal en ik heb ook een paar hele leuke meiden gevonden voor het buiten spelen. Maar toen kwam de musical met de eerste paar lessen was het gewoon drama. Maar na een paar keer werd het echt. We moesten het boekje lezen en auditie doen. Ik was dus aan de beurt en ik was helemaal aan het trillen. Maar ik heb nu een hele leuke rol. En nu is het bijna al weer klaar. Straks ga ik naar een andere school en begin ik met een nieuwe start.

Eefje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten