woensdag 28 juni 2017

mijn jaar

Mijn jaar in groep 7 was een leuk jaar. Waarin ik veel gelachen heb. Het kamp was het leukste met de bonte avond. De kinderkermis was helemaal geweldig wand ik, Freya, Stephanie en Emma hebben toen de jubileum prijs gewonnen! Het eerste half jaar hadden we juf Didem. Daarna ging ze naar de middenbouw. Dus we kregen een nieuwe juf, juf Roxanne. Ik vond haar best aardig maar de klas niet die maakte het heel druk in de klas. Dus ze ging naar een andere school. nu ga ik de klas even voorstellen.
in groep 6 zit:         In groep 7 zit:           In groep 8 zit:
Emma                     Anne                         Eefje
Afbeeldingsresultaat voor kinderkermis st jozefschoolIsa                           Stephanie                 Freya
Marloes                   Britt                         Anouk
Alyne                      Thomas                    Cristiana
Myrthe                    Roel                          Kim
Ruben                     Mika                         Thijmen
Jamie                      Pieter                        Lex
Jaiden                     Kees                          Daan
Taeke                      Ole                           Mark
Wesley                 
ik hoop dat de musical van groep 8 heeeel leuk word!


Doei, van Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten