vrijdag 30 juni 2017

bovenbouwjaren op de jozefschool lex

Het was echt superleuk al die jaren. Kamp, nieuwe vrienden en natuurlijk die lieve leuke sportieve meester.
Ook heb ik veel geleerd in die 3 jaar zoals werkstukken schrijven, sollicitatiebrief schrijven,
bij projecten de leiding nemen en het verantwoordelijk zijn van je groep.
Ook heb ik veel geleerd bij de plusgroep zoals wat heb je nodig om een wereldreis te maken, over een persoon heel veel informatie neerleggen en presenteren. Ook heb ik veel geleerd over de sport zoals hoe je een salto moet maken, en hoe je zo goed mogelijk de bal kunt slaan bij slagbal en hoe je moet hockeyen.
Ik ga nog veel heel veel beleven in dit korte jaar wanT ik moet de musical nog doen en ik ga nog naar Texelkamp, en als dat geweest is het echt klaar op deze school.


                                                                       gr. Lex    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten