vrijdag 30 juni 2017

(mijn jaar in groep 7)

Ik ben Mika en ik ga jullie vertellen hoe mijn jaar was in groep 7.
Kamp: ik vond het heel leuk op kamp, omdat wij allemaal leuke spelletjes gingen doen zoals:
levend stratego, hutten bouwen, voetballen en ga maar door. De volgende ochtend: we gingen al onze spullen inpakken daarna gingen wij lekker ontbijten toen we klaar waren met ontbijten mochten wij nog heel even vrij spelen 1uur later moesten wij wachten met wie wij terug rijden.


Afbeeldingsresultaat voor smiley blijI  have a Dream: in het begin van de talententuin zaten wij bij  i have a Dream. We moesten  in de kerk liggen tegenover de school, 30 minuten later hadden we een droom: ik had een autobedrijf met Wesley, hij had ook precies het zelfde. Op 5 juli gaan Wesley en ik auto's wassen.
Misschien zie ik jullie op 5 juli misschien ook niet, tot 5 juli doei

                                           

                                                             groetjes Mika


Geen opmerkingen:

Een reactie posten