vrijdag 30 juni 2017

Mijn drie jaren in de bovenbouw

☺Hallo mijn naam is Tim en in dit bericht ga ik over mijn drie jaren in de bovenbouw vertellen.

Ik kwam in groep zes in de bovenbouw (logisch). Ik vond het erg spannend, maar veel kinderen kende ik al (uit groep zeven) omdat ik al bijna meteen en groep hoger ging rekenen. Na een maand of twee gingen we op kamp, maar er was ingebroken niet heel lang geleden toen we daar kwamen,.Toen gingen we in de avond de bonte avond doen, het was heel leuk om naar te kijken. Daarna gingen we feesten en toen heel laat gingen we slapen.
We moesten helemaal naar school fietsen maar we moesten ook heen! Toen was het uiteindelijk het einde van dat jaar we gingen van lokaal 13 naar lokaal 8. Ook vond ik de watergevechten leuk. (aan het eind van het jaar) In de drie jaren waren er veel projecten waaronder verhalen met een hart, en nog veel meer projecten. In verhalen met een hart gingen we allemaal dingen met zaken doen, want we gingen een boek schrijven! Nu zijn we bezig met het project "I have a Dream" waar we allemaal een klein bedrijfje starten. (het project is op 5 juli vanaf 10:00) ook vond ik de musical kijken heel erg leuk, maar nu ben ik zelf bezig met de musical.
Ik heb heel veel zin in de voorstelling! 

dit was een korte samenvatting van een paar van mijn leukste momenten van de bovenbouw

Groetjes Tim :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten