donderdag 29 juni 2017

mijn 3 jaren



Hoi ik ben Emma, ik ga vertellen hoe mijn 3 jaren in deze klas was.
de eerste dag dat ik hier kwam was een kennismakingsmiddag, het was erg leuk maar vooral heel spannend vooral omdat ze allemaal ook heel groot waren en ik zat nog maar in groep 5.
Na de vakantie ging ik dus echt naar de bovenbouw, de eerste dag was ook erg leuk.
In dit jaar was er ook kinderkermis daar deed ik dus ook voor het eerst aan mee, dat deed ik met mijn beste vriendinnen. En in dat jaar gingen we ook op kamp naar Enkhuizen.
In groep 7 was het ook leuk toen gingen we op kamp naar Naarden en natuurlijk de anderen leuke dingen.
en nu zit ik in groep 8 en zijn we druk bezig met de musical en groep 8 gaat ook bijna op texelkamp.
 

groetjes Emma J






Geen opmerkingen:

Een reactie posten