vrijdag 30 juni 2017

Mijn ervaring bovenbouw (Thomas)



Ik ging van groep 5 naar 6. En dat was moeilijk ik moest mijn beste vriend (Jaiden) achterlaten omdat hij toen groep 5 werd,dus we werden uit elkaar gehaald. Maar ik zat met 2 andere vrienden van die tijd (Kees en Pieter) maar een kwart jaartje. Ik verloor  Kees als vriend. Ik werd soms gepest en kon niet lekker slapen. Maar Pieter hield me op mijn poten/voeten. Maar ik deed het zelf ook een beetje.


Groep 7. Ik hoorde dat Jaiden in mijn klas kwam. Ik was super blij! Maar er kwam ook iemand bij die ik niet heel erg aardig vind. Maar over hem hebben we het niet. We gaan nu een beetje naar het midden van het schooljaar. Mijn vriend Pieter was bevriend met iemand die in mijn klas zat maar ik niet goed kende. Ole was zijn naam hij leek mij best aardig. maar je neemt geen conclusies zonder hem eerst te kennen. Blijkt dat hij mij ook aardig vond. Dus sinds kort zijn we vrienden ik ben benieuwd hoe de groep 8ters het gaan doen bij de musical.
Dit was mijn ervaring tot nu toe. Challas




Groetjes Thomas :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten