donderdag 29 juni 2017

mijn 3 jaar in de bovenbouw van thijmen

Mijn drie jaar in de bovenbouw zal ik nooit vergeten. Laat ik starten met de 1e dag, in groep 6 ik vond het geweldig om een keer te zien hoe het in de bovenbouw was want toen in de middenbouw was het alsof iemand van school ging als diegene naar de bovenbouw ging.
Maar even terug naar mijn 1e dag ik werd vriendelijk verwelkomd door meester Harry en dacht na de 1e dag dit worden de beste drie jaar van de hele basisschool en nu zit ik hier in groep 8 en op wat minder leuke punten na, had ik toen 100% gelijk.
Ik zal nooit vergeten dat mijn vrienden er altijd voor me waren en meester hielp me altijd. Er zijn wat juffen weggegaan maar gelukkig bleef meester bij ons hij is de beste.
Mijn hoogtepunten zijn zeker weten de kampen, het buiten spelen, het gymmen maar boven al mijn vrienden. Dit was mijn ervaring van de drie jaar bovenbouw op de Jozefschool en nu aan het eind van groep acht staat me een grote wereld te wachten met veel leuke en stomme dingen maar ik heb er heel veel zin in.



Groetjes Thijmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten