woensdag 28 juni 2017

mijn jaar in groep 7 stephanie

Ik had echt een top jaar in groep 7. Het kamp was leuk kinderkermis en al dat soort leuke gebeurtenissen. Het was gelukkig niet te  moeilijk. En het was een hele gezellige klas af en toe een beetje  druk maar toch gezellig. Maar jammer genoeg is juf Roxanne  weg gegaan. Maar aan het eind van het jaar  hadden we meester de hele week .  Juf Didem is  ook weg gegaan  maar dat is al een tijdje geleden weg.


In groep 6 zitten: Emma, Ruben, Jamie,  jaiden, Myrthe, Isa, Taeke aan het eind van het jaar, Wesley, Marloes en Alyne


In groep 7 zitten; Anne, Britt, kees, thomas, pieter, Roel, Mika, Ole ik Stephanie


In groep 8 zitten: Cristiana, Eefje, Anouk, Freya , kim, Thijmen , Tim ,lex, Daan, Mark,
ik hoop dat de musical heel leuk wordt  en ook de  musical ik over een jaar ga doen.
Afbeeldingsresultaat voor meester harry

1 opmerking: